Evenimente si conferinte

EVENIMENTE – REZERVARE

0368435012 / 0757165458

CONTACT

EVENIMENTE – REZERVARE

0368435012 / 0757165458

CONTACT

SALA CONFERINTE RASNOV

Daca sunteti in cautarea unei sali de conferinte in zona Rasnov, va putem pune la dispozitie o sala cu o capacitate de 100 de locuri, in care veti gasi toate echipamentele necesare pentru organizarea diverselor seminarii, workshop-uri, evenimente de business, training-uri, sedinte de management etc. Sala dispune de un video proiector Flipchart, ecran proiectie, internet Wi-Fi, servicii de coffee break si un meniu bogat si variat.

In cazul in care este nevoie, putem adapta layout-ul salii in functie de nevoi. Spre exemplu, mesele pot fi aranajate si in forma de U, sala de teatru, de clasa sau insula dreptunghiulara, totul pentru a garanta reusita conferintei dvs!

SALA CONFERINTE RASNOV

Daca sunteti in cautarea unei sali de conferinte in zona Rasnov, va putem pune la dispozitie o sala cu o capacitate de 100 de locuri, in care veti gasi toate echipamentele necesare pentru organizarea diverselor seminarii, workshop-uri, evenimente de business, training-uri, sedinte de management etc. Sala dispune de un video proiector Flipchart, ecran proiectie, internet Wi-Fi, servicii de coffee break si un meniu bogat si variat.

In cazul in care este nevoie, putem adapta layout-ul salii in functie de nevoi. Spre exemplu, mesele pot fi aranajate si in forma de U, sala de teatru, de clasa sau insula dreptunghiulara, totul pentru a garanta reusita conferintei dvs!

SALA EVENIMENTE 1

Este amplasata la parterul corpului B al complexului, are o capacitate de 40 locuri, dar si o terasa de 40 locuri in curtea interioara. Aceasta este ideala pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, petreceri de firma.

Dispunem si de servicii de coffee break, de un meniu bogat si variat, personalizat in functie de cerinte si nevoi. De asemenea, putem schimba si rearanja dispunerea meselor in functie de evenimentul organizat.

SALA EVENIMENTE 1

Este amplasata la parterul corpului B al complexului, are o capacitate de 40 locuri, dar si o terasa de 40 locuri in curtea interioara. Aceasta este ideala pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, petreceri de firma.

Dispunem si de servicii de coffee break, de un meniu bogat si variat, personalizat in functie de cerinte si nevoi. De asemenea, putem schimba si rearanja dispunerea meselor in functie de evenimentul organizat.

SALA EVENIMENTE 2

Este mai incapatoare decat prima sala prezentata, avand o capacitate de 120 de locuri, si este amplasata la parterul corpului B a complexului. Este ideala pentru orice tip de eveniment, fie de tip familial (botez, cununie, nunta, petreceri de firma, zile onomastice etc) fie pentru conferinte, team building, etc.

Va punem la dispozitie  meniuri bogate in sortimente variate, din bucataria romaneasca si internationala, in functie de buget si servicii de coffee break, iar la cerere, vom aranja mesele pentru eveniment.

SALA EVENIMENTE 2

Este mai incapatoare decat prima sala prezentata, avand o capacitate de 120 de locuri, si este amplasata la parterul corpului B a complexului. Este ideala pentru orice tip de eveniment, fie de tip familial (botez, cununie, nunta, petreceri de firma, zile onomastice etc) fie pentru conferinte, team building, etc.

Va punem la dispozitie  meniuri bogate in sortimente variate, din bucataria romaneasca si internationala, in functie de buget si servicii de coffee break, iar la cerere, vom aranja mesele pentru eveniment.

EVENIMENTE

DORESTI SA ORGANIZEZI UN EVENIMENT?

Pentru orice intrebare in legatura cu serviciile noastre va rugam sa ne contactati!
Numar de telefon: 0368435012

SALA EVENIMENTE 3

Este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului si dispune de o capacitate pentru 100 de persoane, fiind ideala pentru petreceri de firma, team building-uri, botezuri, cununii, majorate, zile de nastere sau onomastice, petreceri de firma sau private etc.

In functie de buget va punem la dispozitie oferim meniuri bogate in sortimente diverse, dar si servicii de coffee break. Pentru conferinte, va oferim video proiector si Flipchart. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de evenimente organizate.

SALA EVENIMENTE 3

Este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului si dispune de o capacitate pentru 100 de persoane, fiind ideala pentru petreceri de firma, team building-uri, botezuri, cununii, majorate, zile de nastere sau onomastice, petreceri de firma sau private etc.

In functie de buget va punem la dispozitie oferim meniuri bogate in sortimente diverse, dar si servicii de coffee break. Pentru conferinte, va oferim video proiector si Flipchart. La cerere putem aranja mesele pentru tipul de evenimente organizate.

TERASA TIP 1

Este situata la parterul corpului B al complexului, si poate acomoda un numar de pana la 40 de persoane. Terasa este ideala, pe timp de vara dar si in zilele mai insorite, pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, aniversari, petreceri private, majorate, petreceri de firma etc.

Va punem la dispozitie optiunea de bufet suedez, dar si servicii de coffee break, iar la cerere, terasa va fi aranjata la dorinta dvs.

TERASA TIP 1

Este situata la parterul corpului B al complexului, si poate acomoda un numar de pana la 40 de persoane. Terasa este ideala, pe timp de vara dar si in zilele mai insorite, pentru evenimente de tip familial, botez, zile onomastice, aniversari, petreceri private, majorate, petreceri de firma etc.

Va punem la dispozitie optiunea de bufet suedez, dar si servicii de coffee break, iar la cerere, terasa va fi aranjata la dorinta dvs.

TERASA TIP 2

Este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului, si dispune de o capacitate de acomodare a pana la 150 de persoane. Este potrivita pentru petreceri de firma, team building-uri, botez, cununii, aniversari, majorate, zile onomastice, petreceri de firma sau private etc.

Va punem la dispozitie optiunea de bufet suedez si servicii de coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru a se mula pe tipul de evenimente organizate.

TERASA TIP 2

Este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului, si dispune de o capacitate de acomodare a pana la 150 de persoane. Este potrivita pentru petreceri de firma, team building-uri, botez, cununii, aniversari, majorate, zile onomastice, petreceri de firma sau private etc.

Va punem la dispozitie optiunea de bufet suedez si servicii de coffee break. La cerere putem aranja mesele pentru a se mula pe tipul de evenimente organizate.

EVENIMENTE

GALERIE FOTO

Call Now Button